POTRAFIĘ–DECYDUJĘ–DZIAŁAM

Do 28 czerwca 2024 r. trwa nabór wniosków o udzielenie grantu w projekcie grantowym Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego pt.: „POTRAFIĘ–DECYDUJĘ–DZIAŁAM program wspierania aktywności i inicjatyw młodzieży w województwie warmińsko-mazurskim”.

2024-06-14, 13:27

Konferencja nauczycieli w Zespole Szkół we Fromborku

Burmistrz Miasta i Gminy Frombork Damian Krasiński oraz Sekretarz Gminy Barbara Chomacka wzięli udział w konferencji.

2024-06-13, 13:32

Burmistrz z wizytą w Krynicy Morskiej

Burmistrz Miasta i Gminy Frombork Damian Krasiński oraz Wójt Gminy Braniewo Jakub Bornus z wizytą u Burmistrz Miasta Krynicy Morskiej Sylwii Szczurek.

2024-06-13, 8:44

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta i Gminy Frombork ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko ds. obsługi kasy.

2024-06-10, 8:08

Informacja o rozpoczęciu pracy obwodowych komisji wyborczych w dniu 9 czerwca 2024 r.

Informacja o rozpoczęciu pracy obwodowych komisji wyborczych w dniu 9 czerwca 2024 r.

2024-06-07, 15:53

XXIII Ogólnopolski Tydzień Czytania

Burmistrz Miasta i Gminy Frombork odwiedził Centrum Kulturalno-Biblioteczne we Fromborku, aby poczytać bajki grupie z przedszkola Gwiazdkowe Wzgórze.

2024-06-06, 13:26

Wybory Sołtysów i Rad Sołeckich

Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Frombork z dnia 5 czerwca 2024 roku w sprawie zarządzenia wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich na terenie Gminy Frombork.

2024-06-06, 8:47

Skład, siedziba i dyżury Rejonowej Komisji Wyborczej Nr 4 w Elblągu

Informacja Rejonowej Komisji Wyborczej Nr 4 w Elblągu z dnia 26 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach.

2024-06-06, 8:10

zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 1

Postanowienie NR 731/2024 Komisarza Wyborczego w Elblągu I z dnia 5 czerwca 2024 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 1 w gminie Frombork.

2024-06-06, 7:51

Wydarzenia


Kalendarz wydarzeń

Projekty


Warto zajrzeć


Projekt pn. „Rozwój nowoczesnej e-administracji w Gminie Frombork - poprawa jakości obsługi mieszkańców”