Gmina Frombork realizuje projekt pn. „Rozwój nowoczesnej e-administracji w Gminie Frombork - poprawa jakości obsługi mieszkańców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Oś priorytetowa 3 Cyfrowy Region
Działanie 3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
W dniu 31 grudnia 2020 r. została podpisana umowa na dofinansowanie z Województwem Warmińsko-Mazurskim.
Wartość projektu: 1 402 456,00 zł.
Dofinansowanie: 1 192 087,60 zł
Cele projektu:
Celem ogólnym projektu jest usprawnienie realizacji spraw o charakterze publicznym poprzez cyfryzację procesów administracyjnych na terenie działalności Urzędu Miasta i Gminy Frombork.
W projekcie zaplanowano:
- wdrożenie 16 e-usług charakteryzujących się wysokim walorem powtarzalności i wysokim poziomem,
- uruchomienie 5 systemów teleinformatycznych:
- Zmodernizowany EBOI/Centralna platforma e-usług mieszkańca,
- Zmodernizowany system dziedzinowy,
- System obsługi rady,
- System do zarządzania umowami,
- System e-zamówienia.
Uruchomione systemy będą wspomagały realizację zadań publicznych przez Gminę Frombork i wpływać będą pozytywnie na poszerzenie dostępu klientów do informacji i zasobów urzędu.