Komunikat do mieszkańców, którzy mają już zdjęty i zabezpieczony azbest
Gmina Frombork przygotowuje dokumenty do złożenia wniosku o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w związku z programem ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gmin województwa warmińsko-mazurskiego,, na odbiór i utylizację azbestu z terenów nieruchomości, których właścicielami są osoby fizyczne.
Jeśli mają Państwo już zdemontowany azbest, prosimy o wypełnienie załączonego wniosku i złożenie go w pokoju nr 15 Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku ( I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 24 kwietnia 2025r. do godziny 12.00 .
Pozyskane od Państwa informacje posłużą oszacowaniu ilości azbestu składowanego na nieruchomościach w celu przygotowania wniosku do WFOŚiGW w Olsztynie
Więcej informacji można uzyskać w pokoju nr 15 lub pod
nr telefonu 55 231 58 11